KOMUNIKAT dotyczący terminu rozpatrzenia i wypłaty dodatku węglowego.
Opublikowano 16 września 2022
W związku z trwającymi pracami nad zmianą ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Borku Wielkopolskim informuję, że rozpatrywanie wniosków o dodatek węglowy złożonych w okresie od 17 sierpnia bieżącego roku, nastąpi w wydłużonym terminie, który określony zostanie w znowelizowanym zapisie ustawy.
Powyższe oznacza, że nie ma możliwości wypłacania dodatku węglowego w dotychczas przyjętym, 30-dniowym terminie.
Wypłata dodatków węglowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania oraz przyjęciu ich do planu finansowego.
Powyższy komunikat zostanie podany do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty oraz opublikowany na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Borku Wielkopolskim i Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Borku Wielkopolskim.
Kierownik MGOPS
/-/ Dorota Dutkowiak
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Borek Wlkp.
ul. Droga Lisia 1
63-810 Borek Wielkopolski